torstai 3. lokakuuta 2019

Minä olen ketjuja

Tervetuloa lukemaan blogia
HELMIÄ JA KETJUJA!

Päivi tässä!


Oletteko koskaan miettineet miksi tämän blogin nimi on Helmiä ja ketjuja? No, ihan ensimmäiseksi nimi on suomea koska kirjoitamme suomeksi. Toiseksi helmet ja ketjut sopivat kahteen asiaan, mitkä näyttelevät vahvaa roolia täällä blogissa: Pukeutuminen ja vaatteiden valmistaminen. Helmet ja ketjut ovat asusteita. Niitä löytyy myös vaatteiden koristeluista ja yksityiskohdista. On olemassa helmikirjontaa ja ketjusilmukkaa. Kaikista eniten helmet ja ketjut kuitenkin kuvaavat blogin ylläpitäjiä! Minä olen ketjuja ja siskoni Satu on helmiä. Seuraavan kerran kun katsotte asukuviamme, kiinnittäkää huomiota siihen miten paljon helminauhoja Satulla on, ja miten usein minun asukokonaisuuksistani löytyy ketjuja.

Tästä pääsemme tämänkertaisen päivityksen tummanpuhuviin asukuviin, jotka yllätys yllätys sisältävät ketjuja! Nuo isot korvarenkaat ketjuilla, hakaneuloilla ja ankh-risteillä ovat tämänhetkiset suosikki koruni, ja rakastan tuota ylipitkää ketjukäsirauta laukunhihnaa. Jos mietitte mistä se on peräisin, niin 2009 kuuluin Death Note aiheiseen cosplayryhmään. Loput kannattaa lukea mangasta.





Terveisin,
Päivi