sunnuntai 2. elokuuta 2020

Niin minua olevat reisisaappaat

Tervetuloa blogiin 
HELMIÄ JA KETJUJA! 

Päivi tässä!


Tervetuloa lukemaan elokuun ensimmäistä postausta! Tämän päivän päivityksen tähti on reisisaappaat, jotka ostin Niin Mua -myymälästä Porvoosta. Vierailimme Porvoossa muutama viikko takaperin ja reissusta on tulossa ihan oma artikkeli tänne blogiin, mutta tässä jo vähän esimakua matkan onnistumisista. Niin Mua on kotimaisiin ja korkealaatuisiin vintage ja second hand -vaatteisiin ja asusteisiin erikoistunut kauppa. Olin jo pidempään kaivannut reiteen asti ulottuvia kenkiä ihan perus kävelykäyttöön, eli korkojen tulisi ollaan kohtuullisen korkeat yms. Kun näin nämä 80-luvulta peräisin olevat kaunottaret myymälässä, ymmärsin täysin mistä Niin Mua on saanut nimensä. Hapsuja sekä niittejä!? Kassan kautta ulos.

Tämänkertaisessa stailauksessa reisisaappaat on yhdistetty kireisiin keinonahkahousuihin, valkoiseen toppiin ja 80-luvun hapsutakkiin. Saappaat on helppo pukea ihonmyötäisten housujen päälle, eli lyhyt hame ei ole ainoa vaihtoehto näiden kanssa. Jalkineiden yksityiskohtia tasapainottaakseen kaulaan on laitettu runsaasti tummia metallikoruja.





Terveisin, 
Päivi